Fina fötter

Frågade cK för några veckor sen om han kunde ta hand om mina fötter lite, för jag når liksom inte ner själv... Det hade han inte alls lust med, men han kunde gärna tänka sig att betala någon annan som gjorde det. Så igår förmiddag prövade jag på Götenes senaste nytillskott "Susannes body & face" för en behandling.

Delar av gamla polishuset hade gjorts om till nya fräscha lokaler. Fick sätta mig i en jättefåtölj och bara luta mig tillbaka & njuta till ljuv musik och en fantastisk halvtimma. Först var det fotbad med olja och salt medan Susanne masserade tinningarna. Sen fick jag fötterna peelade och filade med en scrubcreme och därefter sprayade med rosenvatten. Sist men inte minst smörjdes fötterna in med en go creme och fick sig en fin massage... Lövley... Som grädde på moset fick jag ett glas "skumpa" och en härlig skål vindruvor och jordgubbar att mumsa på innnan det var dags att dra på sockar och skor och ge sig ut i verkligheten igen. Har förberett cK på att jag behöver en eller två likadana behandlingar till innan jag är mager nog att ta hand om fossingarna själver igen :) 

Eftermiddagen spenderades på Sparbanksvallen i Västerby kollande på lite fotboll innan pizza intogs på köket. Sen var jag tvungen att kolla hur långt Ica hade kommit i sin ombyggnad, vilket resulterade i att jag helt plötsligt satt hos mamma med en halvliet Klings kaffe-konjac... Vem la den i  in korg??? Därefter Sparbanksvallen igen kollandes Kinne-Vedums damer spöa Vedum med 3-0 (eller vad det nu blev)... Väl hemma åkte jag och handlade lite på Hjertis innan det var dags att bänka sig för veckans höjdpunkt... Robinsonpremiär... Kan nog bli lite spännande att följa deltagarna i träsket under våren. Pakterna lät i alla fall inte vänta på sig... :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ej att förglömma: Vi satt UTE på köket i härlig vårsol..

Detta var alltså i lördags idag måndag var det -10,4!!!

Give me spring NOW!!

2009-03-25 @ 16:29:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0