Lyx och flärd

Var på flärdkväll i Götene i torsdags. Många av Götenes företagare hade en monter i bilsalongen hos Åkessons, för att visa upp sig och lämna fina erbjudanden till besökarna. För 150 spänn fick man dessutom avnjuta goda snittar från Köttex och trevlig modevisning, där både kläder, glajjor och frisyrer visades upp... Jag såg till att få rejäl valuta för stålarna, för jag hämtade snittar ett par gånger.  Alla utställare hade dessutom gotter man fick smaka. Jag och Malin tänkte dock inte längre än våra näsor räcker och åkte till flärdkvällen utan ett nickel på fickan. Lina fick rycka ut och komma med stålar. Köpte lite lotter och en lila ögonskugga... Kan nog bli snygg framåt vår och sommar.  

 
Malin och mamma minglar loss med snittar och bubbel


Jag likaså


Modevisning... Vissa modeller var äldre, vissa yngre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0