Tror jag vet vad det blir

Vet att det bara är spekulationer, men det är lika kul ändå... Härom natten drömde cK om att vår lilla dotter föddes och inatt var det min tur att drömma om att vi fick en tjej... Idag satt vi ett gäng på jobbet och några av de mer "erfarna" damerna, sa att jag hade typisk "tjejmage" och Frida, en tjej på jobbet som ska ha några veckor innan mig, hade en typisk "killmage".  Hjärtljuden tydde på båda könen, beroende på vem man frågade :) Blir ju lite knepigt med en gång eftersom vi knappt har några tjejnamn på G... Jag gillar Molly eller Thilde medan cK absolut inte kan tänka sig dessa, utan det ska va riktiga namn såsom Sandra, Emma eller Elin..... Men alla minns väl att det var cK som valde barnvagn va?? :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag är iaf glad att min pappas röst vägde tyngst när jag skulle namnges....(hoppas Valborg Dagny Sabina inte läser det här..haha)

Din pappa valde f.ö. ditt...annars hade ni fått det marigt med vem som vägde vad i ff! ;-)

2009-03-03 @ 18:11:48
Postat av: Maloo

Det finns ju massor...Sigrid, Saeide och såna där vanliga ;-) Tuva och Nova är ju fina men nu känner jag ju katter och hundar som heter det. Annars är ju Malin inte ett namn man ser på så många nyfödda. Eller Carianne efter gammelfaster och mamman. Eller nu vett jag...Gunsevim eller Grillbritt...två inte helt vanliga namn. Ck kan ju öva sig på dem i fall det råkar bli nåt av dem.Jag kände en som ville att min förstfödda, om det blev en tös, skulle heta Töreboda. Men det passar väl lika bra som killnamn va??

2009-03-03 @ 22:36:35
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0