Sista vilan

Undrar hur det är att veta när man ska dö? Antingen helt scary, att veta ett datum då allt blir svart... Eller vad man nu tror på... Eller också är det fantastiskt att veta när man ska ta farväl av nära och kära... Att veta att man verkligen hinner göra det och att kunna ta vara på varje dag...

Den här bloggen har i alla fall haft ett dödsdatum sen den dagen den föddes... Ville ju att ni skulle få ta del av mitt trista, tråkiga och alldeles... alldeles underbara liv, när jag steg in i en ny fas i det.... Den fasen är nu över och jag har stigit in i ytterligare en annan.... Livet som morsa... Det finns helt plötsligt någon annan som tar all tid jag har... Som vill käka typ varannan timma, som bajjar 10 ggr om dan och vill ha ny blöja och eventuellt nya kläder när mamma och pappa inte lärt sig riktigt hur hårt blöjan ska sitta och åker ner, någon som mamma bara vill ligga och titta på långa stunder för att han är världens sötaste kille.

Så nu är det farväl till släkt och vänner och alla andra som jag känner (och inte känner)... Nu lägger jag mig i MILF-träning....

R.I.P

Bjuder på lite bilder

6 dagar


Om du inte är snabb nog med blöja och kläder så pissar jag på dej pappa     2 dagar




Hälsar på farfar    2 dagar


Besök av kusinerna    3 dagar


Stolt äldstekusin


Premiärpromenad med vagnen... Stolt mormor i Götene... Eller framförallt cool mormor :)
5 dagar


6 dagar


6 dagar



Det var allt... Tack för mig!

P.s Fast skulle stort intresse visas, kanske någon sporadisk uppdatering kan göras... I mån av tid ;)



Kommentarer
Postat av: Helena

våga inte göra annat.. läser ju VARJE DAG!!

ps det är en Elliot :)

2009-05-22 @ 08:50:21
Postat av: mamma/mormor

Lägg den du i träda ett tag å avsätt den tiden att besöka mormor..

Å vad cool mormor anbelangar så ser jag bara en "sympatigravid" varelse.

Nä, nu lägger jag mig i startblocken med dig Jessie

Här ska tränas å försakas..

Jag ska ta mig tjyvingen bli en GILF! ;-)

2009-05-22 @ 09:46:13
Postat av: Maloo

Man ska aldrig ta livet av nån det hoppas jag du vet. Det räcker att försätta den i koma och sen återuppväcka den dag man vill och känner för. Nettan P skulle också ta livet av sin blogg men det är nu många inlägg sen. Ja det var värst vilken stolt storkusin det var på kortet. Och Alma ser ju ut som hon aldrig gjort annat än att hålla småElliottar ;-)



Även fast du inte tror det just nu så är tiden då de tar alla tid rätt så kort. Vi vill ju även läsa om tiden som morsa. Ett bra bantningsknep sen är ju att varje gång du blir sugen på nått att knapra på så går du och skriver ett inlägg, bloggbantning.



Såg att Libero hade blöjor med tigrar på. Det måste han ha såna va?

2009-05-22 @ 13:00:24
URL: http://malooskrypin.blogg.se/
Postat av: Lisbet

Håller med, skriv när du får tid. Vad ska alla vi som läser varje dag göra. Tänk om vi börjar blogga istället? Hemska tanke, det vill nog ingen läsa och vad ska Mormor och jag prata om när vi ses. Då kanske jag slipper svettas bara jag ser henne. Tänker så fort jag ser henne , har jag skrivet inlägg på hennes barns sidor eller var det på någon annans sida.

Men du ska ju inte känna stress, ta det i din takt. Men du ska veta att vi saknar dig när du inte skriver.

2009-05-22 @ 13:51:15
Postat av: Lisbet

Sen finns det en liten pojke i Götene som har kvar sin blogg och som jag också tittar på varje dag, men han har inte skrivit sen i början på februari. Så du kan ta det lugnt ett bra tag innan vi ger upp.

2009-05-22 @ 13:55:04
Postat av: Jocke

Nä några inlägg då o då måste du hinna med.......

2009-05-22 @ 16:28:57
Postat av: mamma/mormor

Harry/Elliot..strunt samma

grodan heter ju redan skrutten!

Vi ska ha "tjej"kväll hos maloo, kom om ni orkar. Killar under 7,9 år (å som inte föredrar tractorpulling) är hjärtligt välkomna

2009-05-22 @ 17:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0