Valborgsmässoafton

Kung Carl den XVI Gustaf´s födelsedag firade jag & cK genom att åka till Strand lunchrestaurang i botten av Rörstrandskrapan. Blev grymt besviken på den panerade spätta som serverades. För det första var den så liten att inte ens bebben blev nöjd (tur han har reserver) och för det andra var den torr, smaklös och serverades med typ en tesked skagenröra. Ne, då vill jag allt slå ett slag för Trivselbarens spätta. Det enda som eventuellt var bättre på Strand var miljön :)

Åkte hem och knoppade lite för att sen hoppa in i duschen och åka hem till Christer och Ida.  På fasanbacken vet man minsann hur mat skall smaka. Där bjöds det på grillad korv i solgasset... Ida hade fixat en jättegod äppleröra till korven vilken gjorde stor succé. Satt fint i kistan efter den misslyckade lunchen. En mycket förnämlig kolapaj slank ner innan det blev kortspel kvällen lång.. Uno och Gurka... Jag vann väl såklart inte något, men vill härmed ta tillbaka mitt erkännande av fusk.... 


Sötaste killarna. Wallentin & cK.


Ida, Christer & den supergoda pajen


Christer & Linda kollar in bladen :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Mysigt att ni ville komma,alltid lika skoj =))

2009-05-04 @ 16:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0