Har hälsat på hos "Familjen annorlunda"

En vecka i Sälen med Familjen annorlunda tar på krafterna.... Var dock åtta vuxna på nio kottar... Så det kanske inte är helt jämförbart.... Men larmet var nog i alla fall detsamma.... När vi kom hem insåg jag dock varifrån det värsta larmet kom.. Jag vill tillbaka till Sälen.. Där fanns ju i alla fall åtta små barnvakter som fint stämde upp i skönsång var gång min lille gaphals satte igång..

Veckan i bilder..


Det första vi kom till stugan tog vi oss en välförtjänt fika....


Elliot kollar de nya domänerna


Kusinerna


Kidsen leker i Almas & Alfreds rum


Fika uppe på Lyktan... Fast jag fick inte va me :(


Stefan, Lisa, Karin, Johan


En av Sälens vassaste slalomåkare... Om ni frågar Affe själv :)


Fast i trollskogen var det inte alltid lätt att se alla gropar.... Jag & cK hittade honom i den här.. Skidorna var någon annanstans ;)


Min älskade gapstare :)


Sammankomst i grannstugan


Somliga har bruna, somliga har blå.... & jäkligt söta är de båda två :)


Stina & Alma håller sig för skratt


Fem åttondelar av barnaskaran... Fanny, Stina, Affe, Alma & Karl


Mycket snö kom det


Alma & Malin


Affe & Elliot Åker pulka

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh riktigt gött ser ni ut att ha haft det!! haha ja gapa det är dom rätts så bra på dom små liven =)

2010-02-07 @ 18:50:03
Postat av: Helena

Verkar ju som om det varit riktigt "gött"....

2010-02-08 @ 11:34:24
Postat av: mamma

nä, riktigt som hos familjen annorlunda är det ju inte....bluppen har ju en avlastningsfamilj, å där ska han vila upp sig ordentligt i helgen!

2010-02-08 @ 17:54:14
Postat av: Hellman

Men här är det familjen annorlunda. Borde skaffa en sån där avlastningsfamilj till MIG!!!

2010-02-12 @ 19:06:16
Postat av: Maloo

Tur du inte hade kameran i högsta hugg där det inte fanns gropar...utan högar. Där låg det också stavar och skidor i ett virrvarr ;)Och en kväll hade vi ju det lungt och skönt...när ingen sa till oss att det var fest hos grannen :)

2010-02-15 @ 21:52:19
URL: http://malooskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0